Μερικά γεγονότα μόνο τυχαία δεν μπορεί να είναι. Δεν υπαινίσσομαι βέβαια ότι νοσηροί εγκέφαλοι που θέλουν το κακό της Ελλάδας – εγχώριοι ή μη – συνωμοτούν με σκοπό να μας εξαφανίσουν. Προς Θεού!!!
Ή μάλλον Θεού σημάδια πρέπει να είναι όσα συμβαίνουν με αφορμή το σχέδιο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ή «ΚΑΚΟΚΡΑΤΗΣ».
Ψάχνοντας για το όνομα «Καλλικράτης» στην ιστορία εντοπίζουμε τον μεγαλοεργολάβο των «Μακρών Τειχών» της Αθήνας, αλλά και τον μεγαλύτερο προδότη της ιστορίας, αυτόν που «έδωσε» πεσκέσι στους Ρωμαίους 1.000 Αχαιούς και ουσιαστικά πρόδωσε τον ύστατο αγώνα για την ανεξαρτησία μας.
Την επόμενη της εξαγγελίας του «Σχεδίου Καλλικράτης» (ΚΑΚΟΚΡΑΤΗΣ) (13/1/2010) δημοσιεύεται στην κυπριακή εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΗΣ» κείμενο του Ανδρέα Βασιλείου για τον τελευταίο βασιλιά της Πάφου, τον Νικοκλή.
Μπλεγμένος στην ιστορία με τον αφανισμό του Νικοκλή και της γενιάς του κάποιος με το όνομα «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ». Ο αρθρογράφος συνδυάζει τον θάνατο του Νικοκλή με την κυοφορούμενη λύση - θάνατο του Ελληνισμού της Κύπρου.
Αποσπάσματα από το άρθρο αναδημοσιεύουμε παρακάτω. Τα σχόλια δικά σας.
.......................................................
Για να μην έχουμε τη μοίρα του Νικοκλή
Σήμερα που τίθεται μπροστά μας και πάλιν εκβιαστικά το δίλημμα διζωνική (αλήθεια με ποιο περιεχόμενο) ή διχοτόμηση - δηλαδή αυτοκτονία ή θάνατος - όπως και στην περίπτωση του επαίσχυντου Σχεδίου Ανάν……………………η μοίρα του Νικοκλή, βασιλιά της Πάφου, του τελευταίου των Κινηράδων, είναι πάντοτε επίκαιρη και άξια αναφοράς.
Ο Πτολεμαίος Α΄, λοιπόν, έστειλε στην Κύπρο 311/310 π.Χ. τους Αργαίο και Καλλικράτη με σκοπό να σκοτώσουν το Νικοκλή……
Ο Αργαίος και ο Καλλικράτης, αφού πήραν στρατεύματα από τον Μενέλαο, αδελφό του Πτολεμαίου - τον οποίο είχε στείλει ως στρατηγό και κυβερνήτη της Κύπρου - περικύκλωσαν τα ανάκτορα του Νικοκλή και τον διέταξαν να αυτοκτονήσει - για να μην τον φονεύσουν - πράγμα που τελικά και έπραξε, όπως και οι αδελφοί του.
Η σύζυγός του Αξιοθέα έσφαξε με τα ίδιά της τα χέρια τις κόρες της, που ήταν ανύπαντρες και στη συνέχεια προέτρεψε τις συζύγους των αδελφών του βασιλιά να αυτοκτονήσουν και αυτές, όπερ και το έπραξαν.
Τέλος, μάζεψε τις αδελφές, τις συζύγους και μητέρες των πεθαμένων και τις έπεισε να αυτοκτονήσουν και αυτές ώστε "μηδέν ανάξιον υπομείναι του Γένους".
Συγκεντρώθηκαν, λοιπόν, όλες εις τα γυναικεία διαμερίσματα και αφού έβαλαν φωτιά, έσφαξαν τα παιδιά τους και όλες αυτοκτόνησαν πηδώντας στη φωτιά ή σφάχτηκαν με ξίφος.
Τελευταία η Αξιοθέα "εν τοις δεινοίς αρίστη" κτυπήθηκε και η ίδια με ξίφος και πήδηξε στη φωτιά "ίνα μηδέ του σώματος οι πολέμιοι κρατήσωσιν".
Την περίπτωση του Νικοκλή και της οικογένειάς του ας έχουν υπόψη τους αυτοί που χειρίζονται τις τύχες του Κυπριακού Ελληνισμού, όταν μας θέτουν απειλητικά και εκβιαστικά μπροστά στο δίλημμα "Διζωνική ή Διχοτόμηση", όπερ εστί μεθερμηνευόμενο "αυτοκτονία ή θάνατος". Αυτό, άλλωστε, προνοούν και οι τελευταίες "προτάσεις" που μας υπέβαλε η Άγκυρα μέσω του ανδρεικέλου της, που ακούει στο όνομα Μεχμέτ Αλί Ταλάτ. Αυτοκτονήστε, δηλαδή, αφού θα πεθάνετε.
Ο καθένας, λοιπόν, ας εξαγάγει τα συμπεράσματά του από το ως άνω ιστορικό γεγονός, για να μην έχουμε και 'μεις την τραγική μοίρα του Νικοκλή.
Ή μάλλον Θεού σημάδια πρέπει να είναι όσα συμβαίνουν με αφορμή το σχέδιο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ή «ΚΑΚΟΚΡΑΤΗΣ».
Ψάχνοντας για το όνομα «Καλλικράτης» στην ιστορία εντοπίζουμε τον μεγαλοεργολάβο των «Μακρών Τειχών» της Αθήνας, αλλά και τον μεγαλύτερο προδότη της ιστορίας, αυτόν που «έδωσε» πεσκέσι στους Ρωμαίους 1.000 Αχαιούς και ουσιαστικά πρόδωσε τον ύστατο αγώνα για την ανεξαρτησία μας.
Την επόμενη της εξαγγελίας του «Σχεδίου Καλλικράτης» (ΚΑΚΟΚΡΑΤΗΣ) (13/1/2010) δημοσιεύεται στην κυπριακή εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΗΣ» κείμενο του Ανδρέα Βασιλείου για τον τελευταίο βασιλιά της Πάφου, τον Νικοκλή.
Μπλεγμένος στην ιστορία με τον αφανισμό του Νικοκλή και της γενιάς του κάποιος με το όνομα «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ». Ο αρθρογράφος συνδυάζει τον θάνατο του Νικοκλή με την κυοφορούμενη λύση - θάνατο του Ελληνισμού της Κύπρου.
Αποσπάσματα από το άρθρο αναδημοσιεύουμε παρακάτω. Τα σχόλια δικά σας.
.......................................................
Για να μην έχουμε τη μοίρα του Νικοκλή
Σήμερα που τίθεται μπροστά μας και πάλιν εκβιαστικά το δίλημμα διζωνική (αλήθεια με ποιο περιεχόμενο) ή διχοτόμηση - δηλαδή αυτοκτονία ή θάνατος - όπως και στην περίπτωση του επαίσχυντου Σχεδίου Ανάν……………………η μοίρα του Νικοκλή, βασιλιά της Πάφου, του τελευταίου των Κινηράδων, είναι πάντοτε επίκαιρη και άξια αναφοράς.
Ο Πτολεμαίος Α΄, λοιπόν, έστειλε στην Κύπρο 311/310 π.Χ. τους Αργαίο και Καλλικράτη με σκοπό να σκοτώσουν το Νικοκλή……
Ο Αργαίος και ο Καλλικράτης, αφού πήραν στρατεύματα από τον Μενέλαο, αδελφό του Πτολεμαίου - τον οποίο είχε στείλει ως στρατηγό και κυβερνήτη της Κύπρου - περικύκλωσαν τα ανάκτορα του Νικοκλή και τον διέταξαν να αυτοκτονήσει - για να μην τον φονεύσουν - πράγμα που τελικά και έπραξε, όπως και οι αδελφοί του.
Η σύζυγός του Αξιοθέα έσφαξε με τα ίδιά της τα χέρια τις κόρες της, που ήταν ανύπαντρες και στη συνέχεια προέτρεψε τις συζύγους των αδελφών του βασιλιά να αυτοκτονήσουν και αυτές, όπερ και το έπραξαν.
Τέλος, μάζεψε τις αδελφές, τις συζύγους και μητέρες των πεθαμένων και τις έπεισε να αυτοκτονήσουν και αυτές ώστε "μηδέν ανάξιον υπομείναι του Γένους".
Συγκεντρώθηκαν, λοιπόν, όλες εις τα γυναικεία διαμερίσματα και αφού έβαλαν φωτιά, έσφαξαν τα παιδιά τους και όλες αυτοκτόνησαν πηδώντας στη φωτιά ή σφάχτηκαν με ξίφος.
Τελευταία η Αξιοθέα "εν τοις δεινοίς αρίστη" κτυπήθηκε και η ίδια με ξίφος και πήδηξε στη φωτιά "ίνα μηδέ του σώματος οι πολέμιοι κρατήσωσιν".
Την περίπτωση του Νικοκλή και της οικογένειάς του ας έχουν υπόψη τους αυτοί που χειρίζονται τις τύχες του Κυπριακού Ελληνισμού, όταν μας θέτουν απειλητικά και εκβιαστικά μπροστά στο δίλημμα "Διζωνική ή Διχοτόμηση", όπερ εστί μεθερμηνευόμενο "αυτοκτονία ή θάνατος". Αυτό, άλλωστε, προνοούν και οι τελευταίες "προτάσεις" που μας υπέβαλε η Άγκυρα μέσω του ανδρεικέλου της, που ακούει στο όνομα Μεχμέτ Αλί Ταλάτ. Αυτοκτονήστε, δηλαδή, αφού θα πεθάνετε.
Ο καθένας, λοιπόν, ας εξαγάγει τα συμπεράσματά του από το ως άνω ιστορικό γεγονός, για να μην έχουμε και 'μεις την τραγική μοίρα του Νικοκλή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου