23 Απριλίου 2016

ΑΝΑΓΚΑ κι ΟΙ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΟΡΕΞΙΝ ... ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.


`     Όταν ήμουν μικρός ο πατέρας μου με "ανάγκαζε" να διαβάζω στις διακοπές λογοτεχνικά βιβλία. Οι πρώτες σελίδες ήταν από "ανάγκη" να τελειώσω την αγγαρεία. Μετά που γλυκαινόμουν από την υπόθεση των βιβλίων, "ανάγκαζα" τον εαυτό μου να διαβάζει κρυφά από τον πατέρα, μην τυχόν και ρίξω τον εγωισμό μου και παραδεχτώ το λάθος μου στα μάτια των γονιών μου.
Πριν από καιρό μου χάρισε ο γιος μου το βιβλίο του Mario Vitti "ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ Κριτική Μελέτη". Τον ευχαρίστησα, ειδικά για το περιεχόμενο της αφιέρωσης, και του υποσχέθηκα να το ξαναδιαβάσω στις διακοπές του Πάσχα, αφού ήδη το είχα μελετήσει προ αμνημονεύτων ετών. Τελικά οι γονείς επιστρέφουν με τα μάτια των εγγονών.

 Αλλά και των φίλων, θα ισχυριζόμουν, αφού θα "αναγκαστώ" να ξαναδιαβάσω, ελκόμενος από την μαγεία   της πρώτης ανάγνωσης, και τα βιβλία που μού χάρισαν οι φίλοι Στράτος, Ελένη και Μυρτώ. Και συγκεκριμένα τα :  " Υστερόγραφα μιας Διαδρομής" του Στράτου Δουκάκη, "Ο Άρχοντας της Καρδιάς" του Ευτύχιου Βορίδη και "Πρακτικά Έρωτος" της Μυρτώς Βαξεβάνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: