1 Μαρτίου 2009

Δεν πίστευα ότι μια απλή ανάρτηση με αναφορά στις τουρκοεβραϊκές σχέσεις και το σύντομο προσωπικό μου σχόλιο θα ήταν πρόξενος απαντήσεων από πολλούς φίλους.
Για τις απορίες σας :



1. Το σχόλιο του διπλωμάτη και η είδηση για την επίσκεψη Γκιούλ στο Ισραήλ,δημοσιεύτηκε στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» της Κυριακής. (1/3/2009)



2. Ερέθισμα για το σχόλιο μου έδωσε η τηλεοπτική εικόνα του σαββατοκύριακου με τον Sakis (Pουβάς) στην Πόλη παρέα με τον Τούρκο τραγουδιστή, με τον οποίο προσπάθησαν πριν από χρόνια να «ρίξουν» το τελευταίο «ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ» στη Λευκωσία, όπως επίσης και η κοινή παρουσίαση της Εβραίας και της Παλαιστίνιας τραγουδίστριας ( πάλι αυτό το σαββατοκύριακο)



3. Όσον με αφορά : Αν ανατρέξετε στο ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ είμαι εντελώς ξεκάθαρος.
27 Μαΐου:
…… Οι Τούρκοι είναι τριών ειδών …. Τύποι σαν τον Τασκίν, τον παλιό δήμαρχο της Περγάμου. …... Αγαπά την Ελλάδα, τόσο που να τον θεωρείς φιλέλληνα. …….. Φιλειρηνιστής, όσο και ειλικρινής. Δεν θυμάμαι ποιος τού έκανε την ερώτηση : "Τι θα έκανε σε περίπτωση πολέμου με την Ελλάδα;" Ήταν άμεσος , χωρίς υποκρισία , χωρίς ψεγάδια στο λόγο, χωρίς ντροπή ,χωρίς κομπασμό. "Θα πολεμούσε για την Τουρκία"


Υπάρχει κι ο Τούρκος ο "απέναντι" αυτός δεν συζητιέται, όπως κι ο Έλληνας φανατικός.
Υπάρχουν κι οι υποκριτές ,οι ψεύτες που στο παίζουν καλοί από μπροστά κι από πίσω σου μπήγουν το μαχαίρι.

2. Σεπτεμβρίου: «Ο καϋμένος ο Τούρκος θέλει τον Έλληνά του». Χάσανε πολλά που έδιωξαν τους Έλληνες. Κάποιοι απ’ αυτούς το ‘χουν καταλάβει και ψάχνουν να τους βρουν. Πότε θα γίνει αυτό σε 10 -100 -1000 χρόνια , όποτε γίνει μόνο τότε θα σωθούν. Ως τότε ας μη ρίχνουμε εμείς οι ίδιοι τις γέφυρες. Βέβαια πρέπει να φυλάμε τα νώτα μας. Βέβαια πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί κι έτοιμοι για παν ενδεχόμενο. Βέβαια πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί στις τσιριμόνιες, στα τερτίπια, στις δήθεν αγάπες. Αυτό μας το επιτάσσει ο «ηγέτης νους» όπως σωστά θα λεγες κι εσύ Φαίδωνα Θεοφίλου.

Γενικά δεν ρίχνω σε κανένα την ευθύνη για μένα , το σπίτι μου , τη χώρα μου. Εμείς είμαστε υπεύθυνοι και για το καλό και για το κακό, ούτε Τούρκοι, ούτε Άγγλοι, ούτε Αμερικάνοι.



ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ : Δεν «κολλάω» με κανέναν ξένο. ΑΔΙΑΦΟΡΩ για τις ΦΙΛΙΕΣ τους. Ούτε Άγγλο, ούτε Αμερικάνο, ούτε Βούλγαρο, πόσο μάλλον Τούρκο!!!
Εδώ, καλά – καλά δεν ξέρω τον ΕΛΛΗΝΑ, να γίνω φίλος με τον Τούρκο; ΑΔΙΑΦΟΡΩ.


Μελετάω 25 χρόνια τον ΕΛΥΤΗ κι ακόμη να τον αποκρυπτογραφήσω. Με τον Τούρκο θα ασχολούμαι; ΑΔΙΑΦΟΡΩ.


Διάβασα 6 φορές την «ΠΟΛΙΤΕΙΑ» του Πλάτωνα κι ακόμη νομίζω πως είμαι στο Πρώτο Κεφάλαιο. Απέ για «φιλίες και συναδελφώσεις» θα μιλάω.

Υ.Γ. Είχα κλείσει τα σχόλια για να μη μου τρώνε χρόνο οι απαντήσεις και να βάζω αναρτήσεις όποτε δύναμαι. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να αναρτήσω όπως ακριβώς μου στείλατε τα ε- μαιλ σας κάτω από αυτή την ανάρτηση.





Φαίδωνα, Νίκο , Παναγιώτη ,Τάσο και λοιποί αν θέλετε να γίνει ανάρτηση των ε- μαιλ που στείλατε στείλτε μου νέο ε –μαιλ με τη λέξη ΝΑΙ στην ΑΝΑΡΤΗΣΗ

TA E _MAIL

ΦΑΙΔΩΝΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΥ

Να τα ακούν και να τα βλέπουν οι Τουρκολάγνοι οι Μυτιληνιοί !!!! Και οι διάφοροι Έλληνες που με πρόσχημα την Ειρήνη (λες κι εμείς θέλουμεπόλεμο!!!!! Θέλουν μέχρι να μας κάνουν αδέλφια με τους Τούρκους!!!! λέγοντας πως είμαστε ίδιοι και έχουμε τα ίδια πολιτιστικά στοιχεία!!! Εμένα με ρώτησαν αν συμφωνώ ότι είμαι ίδιος με τον Τούρκο;
Με ρώτησαν αν θέλω να είμαι αδελφός με τον Τούρκο; Ή αποφάσισαν από τα γραφεία κάποιου συλλόγου"Συναδέλφωσης των λαών" ότι πρέπει να γίνω οπωσδήποτε;; Μήπως θα μπορούσατε να μου αφήσετε την αξιοπρέπειά μου με το να διατηρώ το δικαίωμά μου να διαλέγω προσωπικά τους φίλους μου;;;;;;;
Αν με ρωτήσετε συμφωνώ απόλυτα, να γίνει κτήμα όλων των Ελλήνων κουφιοκεφαλάκηδων και εξηρτημένων από ιδεοληψίες και πολιτικά συναισθήματα,αυτό που είπαν οι διπλωμάτες της Τουρκίας: "Οι χώρες κτίζουν τις συμμαχίες τους πάνω σε συμφέροντα, όχι πάνω σε συνθήματα περί φιλίας και συναδέλφωσης. Αυτά είναι για τα μουσικά φεστιβάλ". Καί θέλω να το πιστέψουν όλοι οι Έλληνες επειδή είναι ξεκάθαρο και.αποτρέπει από συναισθηματικές ιδεολογίες και δουλοπρεπή ολισθήματα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: